Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zorganizowania (w tym przeprowadzenia) szkolenia „ABC Przedsiębiorczości” w związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia

składanie ofert: 25.02.2013 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 25.02.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 302 A
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Słupsk: Zorganizowania (w tym przeprowadzenia) szkolenia ABC Przedsiębiorczości w związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia.
Numer ogłoszenia: 64822 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowania (w tym przeprowadzenia) szkolenia ABC Przedsiębiorczości w związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowania (w tym przeprowadzenia) szkolenia ABC Przedsiębiorczości w związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada aktualny (na 2013 rok) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. organizacji, w tym przeprowadzenia szkolenia o tematyce ABC Przedsiębiorczości, przygotowujące do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np . referencje);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje: 1) co najmniej 4 salami szkoleniowymi ( z dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będzie szkolenie oraz do niezbędnych środków czystości), w tym co najmniej 1 salą komputerową, wyposażonymi w odpowiednią ilość ławek i krzeseł (min. 10 - dla uczestników szkolenia) oraz w tablicę kredową i/lub suchościeralną i/lub flipchart z zapasem kartek, rzutnik multimedialny z ekranem; w sali komputerowej musi znajdować się min. 10 stanowisk komputerowych z legalnym oprogramowaniem.; 2) minimum 5 kasami fiskalnymi pozwalającymi na praktyczną naukę ich obsługi dla tych uczestników szkolenia, którzy będą wykorzystywać to urządzenie w swojej przyszłej działalności

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje: 6 osobami (wykładowcami) spełniającymi następujące warunki: - wykładowcy modułów I, II, III i VI muszą posiadać wykształcenie min. średnie oraz wykazać się kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym (prowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego szkolenia o odpowiedniej tematyce zgodnie z zakresem tematycznym odpowiedniego modułu przygotowującego do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej), - wykładowca modułu IV musi posiadać przygotowanie z zakresu informatyki (np. wykształcenie średnie informatyczne, ukończony kurs z zakresu informatyki itp.) oraz wykazać się doświadczeniem zawodowym (prowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego szkolenia na temat obsługi komputera), - wykładowca modułu V musi posiadać ukończony kurs lub szkolenie z zakresu obsługi kasy fiskalnej oraz wykazać się doświadczeniem zawodowym (prowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego szkolenia na temat obsługi kas fiskalnych);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny - na rok 2013 - wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 2. Wykaz sal szkoleniowych oraz potencjału technicznego - z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zadanie w całości lub w części, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - jeżeli Wykonawca ma zamiar powierzyć wykonanie zadania lub części podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w zakresie zmiany: 1) terminu realizacji zamówienia a) Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w § 2. Zmiana taka będzie w szczególności uzasadniona w sytuacji zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie wyboru Zleceniobiorcy. W nawiązaniu do powyższego termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony, jeśli ze względu na wyjątkową sytuację zmianie ulegnie harmonogram realizacji Projektu zawarty we Wniosku o dofinansowanie. Ewentualna zmiana terminu będzie podyktowana zapewnieniem realizacji celów Projektu, których wypełnienie jest obowiązkiem Zleceniodawcy, oraz zapewnieniem kwalifikowalności wydatków w ramach Projektu; b) w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Zleceniobiorcę prac na skutek okoliczności, za które Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa), Zleceniodawca udzieli Zleceniobiorcy dodatkowego terminu na realizację prac objętych niniejszą umową; c) z przyczyn zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) osób - wykładowców prowadzących szkolenia wskazanych w umowie, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby spełniają wymagania określone w SIWZ; 3) lokalizacji sal szkoleniowych, w których będą prowadzone szkolenia, z zastrzeżeniem, że proponowane sale spełniają wymagania określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 302 lub 302 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
15 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
15 lutego 2013
Informację zaktualizował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data aktualizacji:
24 czerwca 2013
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
15 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
18 lutego 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
6 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
13 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
13 marca 2013
Nazwa pliku:
ogłosznie o zmianie ogłoszenia
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
24 czerwca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
24 czerwca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek