Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014
otwarcie ofert: 11.03.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 211
Słupsk: Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 77976 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał conajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu usług utrzymania urządzeń wodnych dotyczących, m.in. odmulania rowów, budowy odcinkowych umocnień, konserwacji skarp), o wartości brutto każdego zamówienia co najmniej: a) 60.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 1, b) 45.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 2, c) 70.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 3, d) 50.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 4, e) 100.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 5.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy, które mogą dotyczyć rezygnacji z wykonania poszczególnych prac w ramach zadań, w przypadku braku potrzeby ich wykonania na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stawy i cieki w Lasku Północnym 2. Ciek przy ul. Łąkowej 3. Rów przy ul. Poniatowskiego.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stawy przy ul. Brzozowej 2. Stawy przy ul. Parkowej 3. Ciek przy ul. Pomorskiej.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej 2. Ciek przy ul. Słonecznej i Zielonej 3. Ciek przy ul. Strumykowej.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ciek przy ul. Słonecznej 2. Rów nr 12 przy ul. Spacerowej i ul. Leśnej 3. Rów na wylocie kolektora deszczowego przy ul. Wielickiej 4. Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi Nr I, II i IV.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 2 maja 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 1.1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 1.2
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 1.3
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 2.1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 2.2
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 2.3
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 3.2
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.2
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.3
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.4
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 5.1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 2A do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 2B do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 3.3
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 3.1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 5 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 5 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 5 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 7 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 8 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 8 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 8 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 8 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 26 marca 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 27 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 4 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 5 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 23 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 23 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Wybór najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 maja 2013