Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014

składanie ofert: 11.03.2013 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 11.03.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 211

Słupsk: Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 77976 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska w latach 2013-2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał conajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu usług utrzymania urządzeń wodnych dotyczących, m.in. odmulania rowów, budowy odcinkowych umocnień, konserwacji skarp), o wartości brutto każdego zamówienia co najmniej: a) 60.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 1, b) 45.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 2, c) 70.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 3, d) 50.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 4, e) 100.000 zł - w przypadku złożenia oferty na Zadanie Nr 5.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy, które mogą dotyczyć rezygnacji z wykonania poszczególnych prac w ramach zadań, w przypadku braku potrzeby ich wykonania na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stawy i cieki w Lasku Północnym 2. Ciek przy ul. Łąkowej 3. Rów przy ul. Poniatowskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stawy przy ul. Brzozowej 2. Stawy przy ul. Parkowej 3. Ciek przy ul. Pomorskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej 2. Ciek przy ul. Słonecznej i Zielonej 3. Ciek przy ul. Strumykowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ciek przy ul. Słonecznej 2. Rów nr 12 przy ul. Spacerowej i ul. Leśnej 3. Rów na wylocie kolektora deszczowego przy ul. Wielickiej 4. Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi Nr I, II i IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Informację zaktualizował:
Tadeusz Szemryk
Data aktualizacji:
2 maja 2013
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 1.1
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 1.2
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 1.3
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 2.1
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 2.2
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 2.3
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 3.2
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.1
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.2
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.3
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 4.4
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 5.1
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 2A do SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 2B do SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 3.3
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Obiekt 3.1
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
5 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
5 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
5 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
6 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
6 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
7 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
8 marca 2013
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
8 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
8 marca 2013
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
26 marca 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
27 marca 2013
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
4 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
23 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
Wybór najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 maja 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek