Zakup usług wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych - Animator zajęć dla dorosłych
otwarcie ofert: 17.04.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 302 A
Zakup usług wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015 - Animator zajęć dla dorosłych.
Numer ogłoszenia: 134814 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015 - Animator zajęć dla dorosłych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015 - Animator zajęć dla dorosłych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek, jeżeli: 1) wykaże i udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia funkcji animatora zajęć dla dorosłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w s prawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. nr 50, poz.400), potwierdzone odpowiednimi dokumentami. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada wykształcenie wyższe, 2) oświadczy, iż posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia - zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302 A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w Słupsku w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015. Zadania wynikające z uczestnictwa w projekcie dotyczące niniejszego postępowania przetargowego opisane zostały w Studium Wykonalności i stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 5 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 30 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 5 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 8 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 5 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ z 12.04
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia - 16.04
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 16 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ - 16.04
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 16 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 26 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 kwietnia 2013