Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 23.04.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Słupsk: Sukcesywna dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 145242 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku zgodnie z Załącznikami Nr 2 i Nr 2A do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- nie dotyczy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 główne zamówienia polegające na dostawie druków: Część 1 - druki dla Urzędu Miasta - o wartości powyżej 50.000 zł brutto każde oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Część 2 - druki dla Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku - o wartości powyżej 5.000 zł brutto każde oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie;
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Wzory wykonanych druków.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302 lub 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział Administracyjny, p. 303, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druki różne dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis druków zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druki dla Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis druków zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Klimczak
- Data aktualizacji:
- 29 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ z załącznikami
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Załacznik Nr 2 i 2A do SIWZ - formularz cenowy
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ - zmiana terminu otwarcia ofert
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 19 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 19 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi Nr 1
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 23 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 23 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 29 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 29 kwietnia 2013