Wykonanie usługi "Okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków Miasta Słupska w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla obrębów ewidencyjnych od 1 do 4".
otwarcie ofert: 26.07.2013 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 211
Słupsk: Wykonanie usługi Okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków Miasta Słupska w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla obrębów ewidencyjnych od 1 do 4
Numer ogłoszenia: 145363 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi Okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków Miasta Słupska w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla obrębów ewidencyjnych od 1 do 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi Okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków Miasta Słupska w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla obrębów ewidencyjnych od 1 do 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno główne zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia z zakresu ewidencji gruntów i budynków o wartości minimum 40.000 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: a) posiadanie minimum dwóch licencji lub jednej licencji na minimum dwa stanowiska pracy dla oprogramowania, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia oraz wskaże nazwy posiadanego oprogramowania i nr licencji. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do oprogramowania, w którym Zamawiający prowadzi bazy zasobu geodezyjnego i kartograficznego (system EWID2007) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania testów wskazanego oprogramowania równoważnego po otwarciu ofert na podstawie załączonej do oferty próbki danych do testów przygotowanej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Opracowane przez Wykonawcę dane cyfrowe zostaną poddane wstępnej kontroli poprawności struktury plików modernizowanej bazy. Nastąpi to poprzez próbne załadownie tego pliku do kopii bazy danych Zamawiającego celem sprawdzenia poprawności utworzenia oczekiwanych danych wyjściowych, opisujących zestawy poprawnych odpowiedzi systemu. W przypadku, gdy dane wejściowe zbioru stworzonego przez Wykonawcę, wprowadzone do kopii bazy danych zasobu mapy zasadniczej oraz bazy ewidencji gruntów i budynków (systemu EWID 2007) nie spowodują utworzenia oczekiwanych danych wyjściowych, opisujących zestawy poprawnych odpowiedzi systemu, Zamawiający uzna, że aplikacja, przy pomocy której Wykonawca zadeklarował realizację przedmiotu zamówienia, nie jest równoważna, co spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponowanie co najmniej trzema osobami z wykształceniem geodezyjnym, z których co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43, pkt 1 oraz pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne kartograficzne
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302 lub 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, p.303, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 17 lipca 2013
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 9 sierpnia 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ z załącznikami
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 17 lipca 2013
- Nazwa pliku:
- Projekt umowy
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 17 lipca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1 do projektu umowy
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 17 lipca 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2 do projektu umowy
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 17 lipca 2013
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 17 lipca 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 26 lipca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 26 lipca 2013
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 9 sierpnia 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 9 sierpnia 2013