Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 1.10.2013 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 110
Słupsk: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 373268 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku. W niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części - Pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części - Pakietu zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych zamówień polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości brutto przedstawionej poniżej (stosownie do danej części zamówienia) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: dla Części I (Pakiet 1) - o wartości brutto co najmniej 4.000 zł każde dla Części II (Pakiet 2) - o wartości brutto co najmniej 7.000 zł każde
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
-
inne dokumenty
1. dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzenia (dot. Części I - Pakietu 1); 2. dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu CE (dot. dysków wewnętrznych); 3. dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatów dot. przełącznika sieciowego: UL (UL 60950), CSA (CSA 22.2), CE mark, FCC Part 15 (CFR 47) Class A.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupski Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupski Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet Nr 2 (zestaw komputerowy) zostanie sfinansowany w ramach realizacji projektu Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct w latach 2013 - 2017.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk zewnętrzny 3T Dysk wewnętrzny 2T Dysk wewnętrzny 1T Przełącznik sieciowy z portami: 28 Gigabit Ethernet, w tym współdzielone porty Combo (RJ45 + SFP) 2 Gigabit Ethernet combo.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - laptop Zestaw komputerowy - ultrabook Drukarka wielofunkcyjna Projektor multimedialny Ekran do projektora Kamera komputerowa Głośniki komputerowe Mikrofony bezprzewodowe.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 13 września 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 13 września 2013
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 3 października 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 13 września 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 13 września 2013
- Nazwa pliku:
- Unieważnienie postępowania
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 2 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 3 października 2013