Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
otwarcie ofert: 24.10.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 303
Słupsk: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 410682 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8, 34.11.44.00-3, 34.11.43.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa główne zamówienia polegające na dostawie samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości powyżej 100.000 zł brutto każde oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane należycie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w SIWZ została przewidziana możliwość dokonywania zmian umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 9 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 października 2013
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 25 października 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 9 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 października 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 15 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 października 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 15 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 października 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 16 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 16 października 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 17 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 18 października 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ Nr 2
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 17 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 18 października 2013
- Nazwa pliku:
- Unieważnienie postępowania
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 24 października 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 25 października 2013