Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
otwarcie ofert: 19.11.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 303
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 448400 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8, 34.11.44.00-3, 34.11.43.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa główne zamówienia polegające na dostawie samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości powyżej 100.000 zł brutto każde oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane należycie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący na podstawie art.144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków PFRON.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 4 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Informację zaktualizował:
- Anna Roszak
- Data aktualizacji:
- 29 stycznia 2014
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 4 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana nr 1 SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 7 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i oidpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 12 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana Nr 2 SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 12 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 14 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana Nr 3 SIWZ
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 14 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 14 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 14 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 15 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystmniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 25 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 25 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 13 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 29 stycznia 2014