Dostawa licencji bazy danych Oracle oraz aktualizacji programu antywirusowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 28.11.2013 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, sala 110
Słupsk: Dostawa licencji bazy danych Oracle oraz aktualizacji programu antywirusowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 469990 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji bazy danych Oracle oraz aktualizacji programu antywirusowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji bazy danych Oracle Application Server Forms and Reports oraz aktualiazacji licencji na korzystanie z programu ESET Endpoint Antivirus NOD32 Enterprise Edition dla Urzędu Miejskiego w Słupsku. Przedmiot zamówienia zosał podzielony na dwie części: Część I - dostawa licencji bazy danych Oracle Application Server Forms and Reports, Część II - dostawa aktualizacji 400 licencji na korzystanie z programu ESET Endpoint Antivirus NOD32 Enterprise Edition.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 48.61.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu certyfikaty (Część I i II) wystawione przez producentów oprogramowania zawierające klucze licencji oraz dane posiadacza licencji - Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin gwarancji - 12 miesięcy od daty rozpoczęcia obowiązywania danej licencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pokój 302 lub 302A, w godzinach od 7:30 do 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa licencji bazy danych Oracle Application Server Forms and Reports.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa licencji bazy danych Oracle Application Server Forms and Reports 11g - licencja na 1 procesor ważna od dnia 21 grudnia 2013 r. do 20 grudnia 2014 r..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aktualizacji sygnatur dla posiadanego systemu ochrony antywirusowej ESET Endpoint Antivirus NOD32 Enterprise Edition.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aktualizacji sygnatur dla posiadanego systemu ochrony antywirusowej ESET Endpoint Antivirus NOD32 Enterprise Edition - 400 licencji ważnych od dnia 22.12.2013 r. do 21.12.2014 r. z zachowaniem aktualnie posiadanej nazwy użytkownika i hasła.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.60.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 18 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 18 listopada 2013
- Informację zaktualizował:
- Anna Roszak
- Data aktualizacji:
- 8 stycznia 2014
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 18 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 18 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieni
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 19 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 19 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Wybór najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 2 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 2 grudnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 8 stycznia 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 8 stycznia 2014
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 8 stycznia 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 8 stycznia 2014