Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań i sporządzeniu wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu przez biegłych sądowych
otwarcie ofert: 30.12.2013 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk, pok. 212
Słupsk: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań i sporządzeniu wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog lub lekarz psychiatra i specjalista psychoterapii uzależnień) na potrzeby Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku
Numer ogłoszenia: 520556 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań i sporządzeniu wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog lub lekarz psychiatra i specjalista psychoterapii uzależnień) na potrzeby Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań i sporządzeniu wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog lub lekarz psychiatra i specjalista psychoterapii uzależnień) na potrzeby Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5, 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lokalem, w którym będą przeprowadzane badania psychiatryczno - psychologiczne w przedmiocie uzależnienia od alkoholu dla Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku, znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Słupska
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum dwoma zespołami biegłych sądowych w zakresie uzależnienia od alkoholu. W skład zespołu winien wchodzić jeden lekarz psychiatra i jeden psycholog albo specjalista psychoterapii uzależnień, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie biegłych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu (Dz. U. z 2007 r., Nr 250, poz. 1883 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby wykazane osoby były wpisane na listę biegłych sądowych z zakresu uzależnienia od alkoholu przy sądzie okręgowym
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczam o dysponowaniu lokalem, w którym będą przeprowadzane badania psychiatryczno - psychologiczne w przedmiocie uzależnienia od alkoholu dla Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w zakresie zmiany osób realizujących zamówienie, z zastrzeżeniem, że spełnione będą warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny - Referat Zamówień Publicznych Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk pokój nr 302 lub 302A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk pokój nr 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2013
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka_off Szeligowska_off
- Data aktualizacji:
- 17 stycznia 2014
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 16 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 16 grudnia 2013
- Nazwa pliku:
- Wyjaśnienia nr 1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 23 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka_off Szeligowska_off
- Data publikacji:
- 23 grudnia 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzytniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 9 stycznia 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 9 stycznia 2014
- Nazwa pliku:
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 17 stycznia 2014
- Informację opublikował:
- Agnieszka_off Szeligowska_off
- Data publikacji:
- 17 stycznia 2014