Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Tramwajowej

rozpoczęcie przetargu: 21.03.2014 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 6 miasta Słupska przy ulicy Tramwajowej, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SL1S/00041767/2, przeznaczonej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

- działka nr 1864 o powierzchni 719 m²,

cena wywoławcza – 153.000,- zł, wadium – 15.300,- zł, postąpienie nie mniej niż – 1.530,- zł

Do wylicytowanej ceny za nabycie nieruchomości zostanie doliczony należny VAT.


Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Kopernika” przedmiotowa działka znajduje się na terenie o funkcji: obszar nowo projektowanej zabudowy mieszkalno-usługowej (17.MW.UH).

Na przedmiotowym terenie przystąpiono do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Gwardii Ludowej”.

Na działce znajdują się pojedyncze drzewa.

W związku z tym, że użytkowanie i zagospodarowanie działki nr 1864 możliwe jest tylko przez właścicieli i użytkowników wieczystych sąsiednich nieruchomości w przetargu mogą brać udział właściciele lub użytkownicy wieczyści nieruchomości położonych w obrębie 6 miasta Słupska, oznaczonych jako działka nr: 636/3, 1865, 635.

W przypadku nabycia działki nr 1864 przez właściciela bądź użytkownika wieczystego działki nr 1865 lub działki nr 635 na działce nr 1864 położonej w 6 obrębie miasta Słupska ustanowiona zostanie służebność gruntowa przechodu i przejazdu o pow. 54 m2 w pasie gruntu o szerokości 3 m wzdłuż granicy z działką nr 635 położoną w obrębie 6 na rzecz każdoczesnego właściciela działki nr 636/3 położonej w 6 obrębie miasta Słupska.

Wartość służebności wynosi 586,- zł + należny VAT.

Warunkami uczestnictwa w przetargu są:

  1. wpłacenie wadium do dnia 17.03.2014r. na konto Miasto Słupsk mBANK SA nr 08114011530000217542001011.

  2. posiadanie tytułu prawnego w postaci prawa własności lub użytkowania wieczystego do nieruchomości oznaczonej w obrębie 6 jako działka nr 636/3, nr 1865, nr 635 ( aktualny wypis z rejestru gruntów dla posiadanej nieruchomości ).

Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu wyznacza się na dzień 18.03.2014r. Pisemne zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków uczestnictwa w przetargu należy złożyć w sekretariacie Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Słupsku w pok. 217 ( II piętro) do godziny 1500.

Komisja przetargowa po sprawdzeniu dowodów, o których mowa wyżej dokona kwalifikacji osób do uczestnictwa w przetargu wywieszając listę osób zakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 19.03.2014r. ( obok pok. 224).

Przetarg odbędzie się w dniu 21.03.2014r. o godzinie 11:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.).

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 tut. urzędu lub telefonicznie 59 8488330.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 lutego 2014
Informację opublikował:
Renata Myślińska
Data publikacji:
14 lutego 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek