Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

II przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy Józefa Sułkowskiego

rozpoczęcie przetargu: 21.05.2014 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza II przetarg ustnyograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 18 miasta Słupska przy ulicy Józefa Sułkowskiego, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr 93010 przeznaczonej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych.

- działka nr 116/4 o powierzchni 370 m²

- cena wywoławcza – 23.500 zł, wadium – 2400 zł, postąpienie - nie mniej niż 240 zł

Do wylicytowanej ceny za nabycie nieruchomości zostanie doliczony VAT w wysokości 23 %.


Przedmiotowa nieruchomość znajduje się na obszarze miasta, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Sułkowskiego” na terenie o funkcji: zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Nieruchomość położona jest na terenie uzbrojonym w sieć wodociągową, gazową oraz kanalizację sanitarną i deszczową. Możliwość podłączenia energii elektrycznej, doprowadzenia sieci gazowej lub cieplnej należy uzgodnić z gestorami sieci. Na działce znajdują się nasadzenia drzew owocowych oraz krzewów. Na części działki znajduje się chodnik z płyt betonowych oraz blaszany garaż nietrwale związany z gruntem. Działka ogrodzona jest płotem z siatki stalowej łącznie z działką przyległą nr 116/1.

W związku z tym, że użytkowanie działki nr 116/4 możliwe jest tylko przez właścicieli sąsiednich nieruchomości, w przetargu może brać udział właściciel nieruchomości położonej przy ulicy Józefa Sułkowskiego, oznaczonej jako działka nr 116/1 oraz współwłaściciele działki nr 112 położonej przy ulicy Rafała Krajewskiego.

W przypadku wygrania przetargu przez współwłaścicieli nieruchomości nr 112 użytkownik garażu znajdującego się na przeznaczonej do sprzedaży działce zobowiązany będzie do jego usunięcia w terminie 30 dni od rozstrzygnięcia przetargu.

Warunkami uczestnictwa w przetargu są:

  1. wpłacenie wadium do dnia 15.05.2014r.na konto: Miasto Słupsk mBANK SA nr 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011.

  2. posiadanie tytułu prawnego w postaci aktualnego wypisu z rejestru gruntów dla posiadanej nieruchomości.

Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu wyznacza się na dzień 16.04.2014r. Zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków uczestnictwa w przetargu należy złożyć w sekretariacie Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Słupsku w pok. 217 (II piętro) do godziny 1500.

Komisja przetargowa po sprawdzeniu dowodów, o których mowa wyżej dokona kwalifikacji osób do uczestnictwa w przetargu wywieszając listę osób zakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 19.05.2014r. (obok pok. 224).

Przetarg odbędzie się w dniu 21.05.2014r. o godzinie 10°° w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.).

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 tut. urzędu lub telefonicznie 59 8488330.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.


Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
9 kwietnia 2014
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
16 kwietnia 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek