Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2018-2024 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2018-2024

16 kwietnia 2021, 9:00
piątek
posiedzenie z wykorzystaniem środków porozumiewania sie na odległość / transmisja posiedzenia dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

2. Przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej spółce z o.o. w Słupsku w zakresie realizacji dochodów, wydatków, kosztów oraz przepływów finansowych spółki za 2019 rok przeniesionej z I kw. na IV kw.

3. Przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie należytego wykonywania zadań realizowanych w ramach zarządzania transportem zbiorowym oraz ich zgodności z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz postanowieniami umowy powierzenia nr 3/K/2014 o świadczenie usług przewozowych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego zawartej w Słupsku w dniu 29 sierpnia 2014 r. pomiędzy Miastem Słupsk, Zarządem Infrastruktury Miejskiej, a MZK spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku za lata 2014 – 2019.

4. Dyskusja nad protokołem z przeprowadzonej kontroli funkcjonowania cmentarzy komunalnych w Słupsku - dochody z usług cmentarnych, a wydatki w roku budżetowym 2018 i 2019, w związku z uwagami radnych zgłoszonymi podczas sesji.

5. Przedłużenie terminu kontroli w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku przeprowadzanej w zakresie zasadności wydatkowania publicznych funduszy przez MOPR.

6. Uzupełnienie składu zespołu kontrolnego powołanego do przeprowadzenia kontroli w zakresie wykonania budżetu Miasta Słupska w 2020 roku - przychody i rozchody..

7. Sprawy bieżące.

Obecność członków Komisji:

Bogusław Dobkowski +

Łukasz Jaworski +

Paweł Skowroński -

Renata Stec +

Jacek Szaran +

Aldona Żurawska +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Łukasz Jaworski
Data wytworzenia:
13 kwietnia 2021
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
16 kwietnia 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek