Posiedzenia: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
kadencja 2018-2024
wtorek
s.110, Ip., UM
Porządek obrad
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpoznanie skargi z dnia 19 grudnia 2019 r. na działalność Prezydenta Miasta w zakresie czynności wykonywanych przez Straż Miejską oraz pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
3. Rozpoznanie skargi z dnia 20 grudnia 2019 r. na działalność Prezydenta Miasta w zakresie zagospodarowania terenu przed budynkiem w sposób utrudniający skarżącej dostęp do okien piwnicy.
4. Rozpoznanie skargi z dnia 7 stycznia 2020 r. na działalność jednostki organizacyjnej Miasta Słupska - Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
5. Rozpoznanie skargi z dnia 16 grudnia 2019 r. na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie zagospodarowania terenu za budynkami przy ul.Długiej 22 i 23.
6. Rozpoznanie ponowionej petycji do Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 9 stycznia 2020 r. w sprawie uchwalenia "Alarmu Klimatycznego".
7. Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji:
- Jan Lange +
- Wojciech Lewenstam -
- Anna Rożek +
- Paweł Skowroński +
- Renata Stec +
- Paweł Szewczyk +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodniczący Komisji
- Data wytworzenia:
- 13 stycznia 2020
- Informację opublikował:
- Renata Szczęsna
- Data publikacji:
- 4 czerwca 2020