Posiedzenia: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, kadencja 2018-2024 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
kadencja 2018-2024

12 maja 2020, 7:40
wtorek
s.211, UM

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

2. Rozpoznanie petycji z dnia 13 lutego 2020 r. w sprawie znacznego ograniczenia koszenia trawników miejskich od 2020 r.

3. Rozpoznanie petycji z dnia 23 marca 2020 r. o przyjęcia uchwały w sprawie ochrony zdrowia mieszkańców gminy przez coraz większą ekspozycję na sztuczne pola elektromagnetyczne o coraz szerszym zakresie częstotliwości.

4. Rozpoznanie petycji z dnia 28 marca 2020 r. w sprawie powstrzymania wycinki drzew nad Słupią.

5. Rozpoznanie petycji z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie obniżenia podatków od lokali przeznaczonych na działalność gospodarczą.

6. Rozpoznanie skargi z dnia 17 lutego 2020 r. na działalność kierownika miejskiej jednostki organizacyjnej - dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.

7. Rozpoznanie skargi z dnia 26 lutego 2020 r. na bezczynność Prezydenta Miasta Słupska w związku z zaniechaniem wykonania postanowienia Słupskiego Kolegium Odwoławczego w Słupsku.

8. Rozpoznanie wniosku z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie przez Prezydenta Miasta Słupska od żądania zwrotu bonifikaty udzielonej przy sprzedaży mieszkania położonego w Słupsku przy ul.Armii Krajowej.

9. Rozpoznanie wniosku z dnia 6 lutego 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie przez Prezydenta Miasta Słupska od żądania zwrotu bonifikaty udzielonej przy sprzedaży mieszkania położonego w Słupsku przy ul.Sygietyńskiego.

10. Rozpoznanie skargi z dnia 20 kwietnia 2020 r. na działaność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie prowadzenia remontu ulicy Zaborowskiej i odcięcia mieszkańców od drogi publicznej.

11. Rozpoznanie skargi z dnia 24 kwietnia 2020 r. na działalność Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku polegającą na uniemożliwieniu zagospodarowania otoczenia nagrobków na Cmentarzu.

Obecność członków Komisji:

  1. Jan Lange +
  2. Wojciech Lewenstam +
  3. Anna Rożek +
  4. Paweł Skowroński +
  5. Renata Stec +
  6. Paweł Szewczyk +
  7. Aldona Żurawska +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji
Data wytworzenia:
5 maja 2020
Informację opublikował:
Renata Szczęsna
Data publikacji:
4 czerwca 2020

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek