Posiedzenia: Komisja Finansów, kadencja 2018-2024 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Finansów
kadencja 2018-2024

22 czerwca 2023, 9:00
czwartek
s.110, Ip., UM

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

2. Zaopiniowanie wykonania budżetu za 2022 r. i wniosku absolutoryjnego.

a) zaopiniowane projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2022 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2022 rok (druk nr 60/4);

b) zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2022 rok (druk nr 60/2).

3. Omówienie i zaopiniowanie materiałów sesyjnych.

a) zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2022 rok (druk nr 60/1);

b) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. (druk nr 60/15);

c) podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok (druk nr 60/16)

d) podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XLVII/688/22 z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze roku budżetowego (druk nr 60/17)

e) podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040 (druk nr 60/20)

f) podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Słupsku oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 60/22)

g) podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu "Honorowy Obywatel Miasta Słupska" (Druk nr 60/21)

4. Sprawy bieżące.

Lista obecności:
  1. Beata Chrzanowska +

  2. Bogusław Dobkowski +

  3. Bożena Hołowienko +

  4. Łukasz Jaworski +

  5. Jacek Szaran -

  6. Treder Adam +

  1. Artur Wiszniewski -

  2. Aldona Żurawska+

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczacy Komisji
Data wytworzenia:
15 czerwca 2023
Informację opublikował:
Renata Szczęsna
Data publikacji:
22 czerwca 2023
Informację zaktualizował:
Renata Szczęsna
Data aktualizacji:
26 czerwca 2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek