Posiedzenia: Komisja Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego , kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego
kadencja 2014-2018

19 października 2015, 9:00
poniedziałek
sala nr 212 Urzędu Miejskiego

Proponowany porządek obrad:

1. Sprawy regulaminowe.

2. Ocena stopnia realizacji i aktywności programu bezpieczeństwa i porządku w mieście.

3. Węzeł komunikacyjny Sobieskiego: lokalizacja przesiadkowego parkingu wielopoziomowego przy ul. Sobieskiego, przebudowa dworca PKP oraz budowa przejścia podziemnego łączącego osiedle Zatorze z Centrum, możliwości zagospodarowania ogródków przy ul. Sobieskiego.

4. Informacja dotycząca regulacji prawnych oraz aktualnej sytuacji w zakresie funkcjonowania sprzedaży napojów alkoholowych w Słupsku.

5. Założenia polityki sprzedaży nieruchomości, w tym informacja o procedurze przygotowania nieruchomości do zbycia.

6. Zaopiniowanie wniosków o nadanie nazw ulicom i rondom w mieście.

7. Sprawy bieżące, w tym:

    - rozpatrzenie pisma mieszkańców ul. prof. Degi w sprawie montażu ekranów akustycznych,

    - rozpatrzenie pisma Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Piłsudskiego 3 i Zygmunta Augusta 74 w sprawie wyznaczenia służebności przejazdu przez teren użyczony Wspólnocie Zygmunta Augusta 75


Obecność członków Komisji na posiedzeniu:

  1. Tomasz Lesiak -
  2. Anna Mrowińska +
  3. Anna Rożek +
  4. Paweł Szewczyk +
  5. Jarosław Teodorowicz +
  6. Zbigniew Wojciechowicz +
Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Bożena Dacko
Data wytworzenia:
12 października 2015
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
5 listopada 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek