Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie działań prowadzonych w zakresie przygotowania inwestycji pod nazwą „Nowy przebieg drogi krajowej nr 21 w Słupsku”, a w szczególności nie uwzględnienia protestu mieszkańców w sprawie planowanego przebiegu odcinka drogi położonego w pobliżu osiedla mieszkaniowego.
3. Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie przeprowadzenia przetargu w trybie zapytania o cenę, jako niezgodny z zasadą uczciwej konkurencji.
4. Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia analizy wydatków budżetowych z bezosobowego funduszu płac w jednostkach budżetowych za 2014 rok (§ 40170).
5. Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli działalności Domu Interwencji Kryzysowej w Słupsku w 2014 roku.
6. Sprawy bieżące, w tym zapoznanie się z pismem kierowanym do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w PGM Spółce z o.o. w Słupsku.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Bogusław Dobkowski +
- Krzysztof Kido +
- Robert Kujawski +
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Bożena Dacko
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2015
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 2 marca 2015