Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzedu Miejskiego
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie złamania postanowień § 18 ust.1 pkt 2 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska przyjętego uchwałą Nr XII/95/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 maja 2015 r. oraz naruszenia art.11 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
3. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie rażącego naruszenia terminu udzielenia odpowiedzi.
4. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie sprzedaży działek przy ul. Kotarbińskiego w Słupsku.
5. Zapoznanie się ze sprawą dotyczącą nieprawidłowości w zarządzaniu Wspólnotą Mieszkaniową.
6. Zapoznanie się ze skargą na decyzję Prezydenta Miasta o bezprzetargowym najmie lokali w budynku przy ul. Jana Pawła II.
7. Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Bogusław Dobkowski +
- Krzysztof Kido -
- Robert Kujawski +
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak -
- Jadwiga Stec +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Bożena Dacko
- Data wytworzenia:
- 14 września 2015
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 5 listopada 2015