Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska na przewlekłe postępowanie administracyjne w kwestii nie wydania decyzji na wycinkę drzew rosnących na terenie kompleksu wojskowego w Słupsku.
3. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie przestrzegania procedury wyłonienia dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych im. Inżynierów Polskich w Słupsku.
4. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie nieudzielenia odpowiedzi na złożone w dniu 21 listopada 2015 r. zapytanie pisemne dotyczące realizacji zadań inwestycyjnych wybranych w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2015 tj.”Przebudowa ulicy Bogdanowicza w Słupsku wraz z budową chodnika oraz miejsc parkingowych” oraz „Utwardzenie nawierzchni ulicy Czaplińskiego w Słupsku wraz z budową miejsc parkingowych”.
5. Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Krzysztof Kido -
- Robert Kujawski -
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji
- Data wytworzenia:
- 8 stycznia 2016
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 15 lutego 2016