Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska na niezgodne z prawem działania w zakresie nie udostępnienia informacji publicznej.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nie wyrażenia zgody na powiększenie kiosku handlowego zlokalizowanego przy Cmentarzu Komunalnym w Słupsku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia Statutu Miasta Słupska i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku polegającego na nieterminowym i nierzetelnym udzielaniu odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w Spółce z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Słupsku w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i w 2015 roku.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w Spółce z o.o. „Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego” w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i w 2015 roku.
-
Informacja dotycząca rozstrzygnięcia zapytania ofertowego w zakresie organizacji Sylwestra 2016.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Robert Kujawski +
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak -
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji
- Data wytworzenia:
- 9 stycznia 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 16 stycznia 2017