Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieprzestrzegania terminów, sposobu, formy i zakresu udzielania odpowiedzi na wnioski skarżącego z dnia 6 sierpnia oraz 27 października 2016 roku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nie wyrażenia zgody na powiększenie kiosku handlowego zlokalizowanego przy Cmentarzu Komunalnym w Słupsku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia Statutu Miasta Słupska i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku polegającego na nieterminowym i nierzetelnym udzielaniu odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
-
Powołanie zespołów kontrolnych do przeprowadzenia kontroli w zakresie:
- udzielania odpowiedzi przez Prezydenta Miasta na interpelacje i wnioski radnych (terminowość, rzeczowość odpowiedzi),
- realizacji programu „500 +”.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji
- Data wytworzenia:
- 3 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 16 lutego 2017