Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w zakresie obiegu korespondencji (zewnętrznej i wewnętrznej ) w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie ustalania cen na odpłatne korzystanie z mienia komunalnego – budynków szkolnych i szkolnych hal sportowych oddanych w trwały zarząd dyrektorom szkół.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy udostępnienia informacji publicznej w postaci ekspertyzy z zakresu interpretacji prawa podatkowego przy korzystaniu przez podmioty gospodarcze z pomocy publicznej w ramach działalności na terenie Słupskiej Strefy Ekonomicznej.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków nadzoru nad podległymi jednostkami, naruszenia przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w konsekwencji działania na szkodę miasta.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie przekazywania w ramach dostępu do informacji publicznej nierzetelnej i nieprawdziwej informacji.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nierozpatrzenia w ustawowym terminie petycji w sprawie likwidacji strefy płatnego parkowania w Słupsku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy przeprosin za niezgodną z prawem działalność na szkodę skarżącego przez Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w związku z niezgodnym z prawem wyborem Rady Nadzorczej jednoosobowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością „Trzy Fale” w Słupsku.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niezgodnego z prawem wykonywania obowiązków jakie spoczywają na Prezydencie, jako organie nadzoru nad stowarzyszeniami sportowymi.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska na niezgodne z prawem działania w zakresie udostępnienia informacji publicznej (naruszenia wymaganych prawem terminów udzielania odpowiedzi, niewłaściwego wyłączenia danych osobowych pytającego przy zamieszczaniu informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz udzielania niepełnych bądź cząstkowych lub niezgodnych ze stanem faktycznym odpowiedzi.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange -
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji
- Data wytworzenia:
- 14 marca 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 20 marca 2017