Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy przeprosin za niezgodną z prawem działalność na szkodę skarżącego przez Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w zakresie udzielania odpowiedzi przez Prezydenta Miasta Słupska na interpelacje i wnioski radnych (terminowość, rzeczowość odpowiedzi) za okres od 1 października 2016 r. do 15 marca 2017.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji „programu 500 +”.
-
Rozpoczęcie prac związanych z przygotowaniem wniosku o udzielenie Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta w 2016 roku (powołanie zespołów kontrolnych).
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz -
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak -
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji
- Data wytworzenia:
- 7 kwietnia 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 14 kwietnia 2017