Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie odmowy przyznania dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy przeprosin za niezgodną z prawem działalność na szkodę skarżącego przez Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
Zapoznanie się ze skargą na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków i działania na szkodę interesu publicznego.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia ustawy o dostępie do informacji publicznej polegającego na nieudostępnieniu dokumentacji Spółki z o.o. Agencja Promocji Regionalnej „Ziemia Słupska”.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieudostępnienia w ustawowym terminie informacji publicznej dotyczącej pełnego spisu stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą i jednocześnie użytkujących mienie komunalne.
-
Wybór kandydata na Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz -
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski +
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Jadwiga Stec
- Data wytworzenia:
- 15 maja 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 22 maja 2017