Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
poniedziałek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków i działania na szkodę interesu publicznego.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia praworządności oraz interesów Skarżącego przez uniemożliwianie nabycia prawa wieczystego użytkowania gruntu i własności budynków położonych w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i w 2015 roku w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółce z o.o. w Słupsku.
-
Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i w 2015 roku w Miejskim Zakładzie Komunikacji Spółce z o.o. w Słupsku.
-
Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli w zakresie zasadności wydatków dokonywanych służbowymi kartami płatniczymi w 2015 – 2016.
-
Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji za I półrocze 2017 roku.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza -
- Robert Kujawski +
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej RM w Słupsku Jadwiga Stec
- Data wytworzenia:
- 12 czerwca 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 1 sierpnia 2017