Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
piątek
sala nr 110 Urząd Miejski w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia praworządności oraz interesów Skarżącego przez uniemożliwienie nabycia prawa wieczystego użytkowania gruntu i własności budynków położonych w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów.
3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska dotyczącą nienależytego wykonywania zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym.
4. Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w latach 2014-2015 w Spółce z o.o. "Wodociągi Słupsk".
5. Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange -
- Tomasz Lesiak -
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Jadwioga Stec
- Data wytworzenia:
- 10 listopada 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 17 listopada 2017