Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
poniedziałek UWAGA zmiana terminu posiedzenia z 15.12. 17 piątek godz.9-ta na 18.12.17 poniedziałek godz.8.30 sala nr 117
sala nr 117 Urzędu Miejskiego w Słupsku // zmiana terminu posiedzenia na 18.12.2017 r. o godz.8.30 w sali nr 117 UM w Słupsku
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska oraz Dyrektora Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych dotyczącą braku pomocy w sprawie uzyskania miejsca w żłobku dla wnuczki i przebiegu rozmowy z Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych na powyższy temat.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie wydania decyzji o zakazie wjazdu na parking usytuowany przed Nowym Cmentarzem w Słupsku w dniu 1 listopada 2017 r. co spowodowało duże utrudnienia w dostaniu się na groby.
-
Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji za II półrocze 2017 roku.
-
Ustalenie planu pracy Komisji na 2018 rok.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz -
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Jadwiga Stec
- Data wytworzenia:
- 8 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 22 grudnia 2017