Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
poniedziałek
sala nr 117 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3
Proponowany porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nie udzielenia odpowiedzi w terminie na składane przez Skarżącego pisma dotyczące wykupu mieszkania.
-
Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli w zakresie dochodów, wydatków, kosztów i przepływów finansowych z cmentarzy od momentu włączenia Zarządu Cmentarzy Komunalnych w struktury Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
-
Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Słupsku w zakresie gospodarowania środkami finansowymi, przestrzegania prawa pracy oraz realizacji projektów zewnętrznych.
-
Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji na posiedzeniu:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski +
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Jadwiga Stec
- Data wytworzenia:
- 15 stycznia 2018
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 23 stycznia 2018