Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
poniedziałek
sala nr 117 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieprawidłowo wyznaczonego miejsca parkingowego na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Wyspiańskiego.
3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie braku interwencji dotyczącej budowy wjazdu na budowę bez wymaganych prawem pozwoleń przez realizujących inwestycję w postaci marketu „Biedronka” w Słupsku.
4. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie odmowy przyznania dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego.
5. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie niewłaściwego wykonywania obowiązków.
6. Rozpoznanie skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zakresie nieprawidłowości w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót zduńskich w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk.
7. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w związku z przewlekłością postępowania w sprawie publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej petycji złożonej w dniu 8 maja br. dotyczącej nie zamykania jedynego słupskiego basenu na okres letni.
8. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w związku z przekroczeniem uprawnień służbowych, przewlekłością postępowania administracyjnego oraz świadomym działaniem na szkodę członków Słupskiego Klubu Tenisa Ziemnego.
9 Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w związku z bezprawnymi działaniami w zakresie określenia wysokości odpłatności za mienie komunalne oddane w zarząd SOSiR oraz bezzasadnego zawyżania kosztów opłaty za korzystanie z miejskich obiektów sportowych.
10.Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w zakresie dochodów, wydatków, kosztów i przepływów finansowych z cmentarzy od momentu włączenia Zarządu Cmentarzy Komunalnych w struktury Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
11.Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Słupsku w zakresie gospodarowania środkami finansowymi, przestrzegania prawa pracy oraz realizacji projektów zewnętrznych.
12. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w I półroczu 2018 roku.
13. Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej RM Jadwiga Stec
- Data wytworzenia:
- 12 czerwca 2018
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 12 lipca 2018