Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018
poniedziałek
sala nr 117 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nienależytego wykonania Uchwały Nr XLVI/630/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie ustanowienia roku 2018 w mieście Słupsku rokiem obchodów 100-lecia Odzyskania Niepodległości przez Polskę oraz uzyskania praw wyborczych kobiet.
3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółki z o.o. w Słupsku w zakresie nierozpatrzenia w terminie skargi złożonej 5 lipca 2018 r. na działalność administratora wspólnoty mieszkaniowej.
4. Rozpoznanie skargi na bezczynność Urzędu Miejskiego w Słupsku – Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie rozliczenia za przechowywanie i złomowanie pojazdów zatrzymanych w trybie administracyjnym za okres od 15 września 2009 roku do 24 kwietnia 2012 r.
5. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie zatajenia prawdy oraz celowego wprowadzenia w błąd członków Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku celem uzyskania dla siebie korzystnego rozstrzygnięcia w sprawie nieprawidłowości związanych z pomocą publiczną udzielaną stowarzyszeniem będących równocześnie przedsiębiorcami przez podległą jednostkę tj. Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji.
6. Rozpatrzenie wniosku o kontrolę działalności Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
7. Zapoznanie się z pismami: w sprawie podatku gruntowego oraz w sprawie wadliwego operatu geodezyjnego.
8. Przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli w zakresie dochodów, wydatków, kosztów i przepływów finansowych z cmentarzy od momentu włączenia Zarządu Cmentarzy Komunalnych w struktury Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
9. Sprawy bieżące.
Obecność członków Komisji:
- Robert Danielkiewicz +
- Bogusław Dobkowski +
- Daniel Jursza +
- Robert Kujawski -
- Jan Lange +
- Tomasz Lesiak +
- Jadwiga Stec +
- Aldona Żurawska +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej RM Jadwiga Stec
- Data wytworzenia:
- 10 września 2018
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 25 września 2018