Posiedzenia: Komisja doraźna ds. rozszerzenia granic administracyjnych Miasta Słupska - rozwiązana z dniem 29.12.2021 r.
kadencja 2018-2024
środa
posiedzenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość/transmisja posiedzenia dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje i komisje RM online"
1. Sprawy regulaminowe.
2. Omówienie dokumentu: Rys historyczny: "Miasto Słupsk, jego rozwój rozwój urbanistyczny i wpływ na sieć osadniczą oraz Analizy Instytutu Gospodarki Wyższej Szkoły Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie: "Poszerzenie granic administracyjnych miasta Słupska – uwarunkowania rozwojowe i infrastrukturalno – przestrzenne.
3. Omówienie systemu dróg publicznych Słupska, Gminie Wiejskiej Słupsk i Gminie Kobylnica w zakresie występowania problemów komunikacyjnych we wjazdach i wyjazdach do Słupska, omówienie możliwych do przeprowadzenia nowych inwestycji, które mogą ulepszyć skomunikowanie miasta z terenami podmiejskimi z szacunkowymi kosztami, omówienie wspólnych inwestycji drogowych, które były realizowane z gminami ościennymi.
4. Omówienie publicznego transportu zbiorowego w Słupsku, Gminie Wiejskiej Słupsk i Gminie Kobylnica w zakresie finansowania ulg z budżetu miasta Słupska, analiza możliwości wydłużenia linii autobusowych do terenów podmiejskich (kierunki, koszty), omówienie prywatnego transportu publicznego realizowanego w gminach ościennych.
5. Omówienie możliwości zróżnicowania opłat za usługi komunalne i społeczne w mieście Słupsku poprzez wprowadzenie karty mieszkańca. Omówienie w jakich obszarach można udzielić ulgę w opłatach dla osób płacących podatki w Słupsku tj. kultura, sport i rekreacja, komunikacja miejska, strefa płatnego parkowania, usługi prywatne itp.
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodniczący Komisji doraźnej Paweł Szewczyk
- Data wytworzenia:
- 23 grudnia 2021
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 13 stycznia 2022