Posiedzenia: Komisja doraźna ds. rozszerzenia granic administracyjnych Miasta Słupska - rozwiązana z dniem 29.12.2021 r., kadencja 2018-2024 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja doraźna ds. rozszerzenia granic administracyjnych Miasta Słupska - rozwiązana z dniem 29.12.2021 r.
kadencja 2018-2024

29 grudnia 2021, 8:00
środa
posiedzenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość/transmisja posiedzenia dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje i komisje RM online"

1. Sprawy regulaminowe.

2. Omówienie dokumentu: Rys historyczny: "Miasto Słupsk, jego rozwój rozwój urbanistyczny i wpływ na sieć osadniczą oraz Analizy Instytutu Gospodarki Wyższej Szkoły Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie: "Poszerzenie granic administracyjnych miasta Słupska – uwarunkowania rozwojowe i infrastrukturalno – przestrzenne.

3. Omówienie systemu dróg publicznych Słupska, Gminie Wiejskiej Słupsk i Gminie Kobylnica w zakresie występowania problemów komunikacyjnych we wjazdach i wyjazdach do Słupska, omówienie możliwych do przeprowadzenia nowych inwestycji, które mogą ulepszyć skomunikowanie miasta z terenami podmiejskimi z szacunkowymi kosztami, omówienie wspólnych inwestycji drogowych, które były realizowane z gminami ościennymi.

4. Omówienie publicznego transportu zbiorowego w Słupsku, Gminie Wiejskiej Słupsk i Gminie Kobylnica w zakresie finansowania ulg z budżetu miasta Słupska, analiza możliwości wydłużenia linii autobusowych do terenów podmiejskich (kierunki, koszty), omówienie prywatnego transportu publicznego realizowanego w gminach ościennych.

5. Omówienie możliwości zróżnicowania opłat za usługi komunalne i społeczne w mieście Słupsku poprzez wprowadzenie karty mieszkańca. Omówienie w jakich obszarach można udzielić ulgę w opłatach dla osób płacących podatki w Słupsku tj. kultura, sport i rekreacja, komunikacja miejska, strefa płatnego parkowania, usługi prywatne itp.

Obecność na posiedzeniu:
1. Kamil Bierka +
2. Anna Rożek +
3. Paweł Szewczyk +
4. Adam Treder +
5. Artur Wiszniewski +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji doraźnej Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
23 grudnia 2021
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
13 stycznia 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek