Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 czerwca 2004, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 kwietnia 2004 r. (stan na dzień 17 czerwca 2004 r.)
  3. Informacja na temat Zarządzenia Prezydenta Miasta Słupska w sprawie procedury aktualizacji Wieloletnich Planów Inwestycyjnych oraz harmonogramu ich przygotowywania i uchwalania.
  4. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie miasta Słupska na 2004 rok (Druk nr 27/13),
    • w sprawie zmiany w planie wydatków Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (Druk nr 27/11),
    • w sprawie zatwierdzenia rocznych sprawozdań finansowych instytucji kultury miasta Słupska za 2003 rok (Druk nr 27/12),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego inwestycyjnego (Druk nr 27/26),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych ujętych w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym na lata 2004-2007 (Druk nr 27/27),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Prezydenta Miasta Słupska umowy na dofinansowanie przedsięwzięcia pod nazwą “Przebudowa stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku” (Druk nr 27/28),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Prezydenta Miasta Słupska umowy na dofinansowanie przedsięwzięcia pod nazwą “Przebudowa Stadionu 650-lecia przy ul. Madalińskiego 1 w Słupsku (Druk nr 27/9),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/275/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26.05.2004 roku w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Ministrem Edukacji Narodowej i Sportu na realizację zadania polegającego na organizacji i przeprowadzeniu kursów języka polskiego i adaptacyjnych dla repatriantów i członków ich najbliższej rodziny (Druk nr 27/10),
    • w sprawie przejęcia przez Gminę Miejską Słupsk od Gminy Słupsk oraz Gminy Kobylnica zadania publicznego w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków (Druk nr 27/31),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr V/51/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 stycznia 2003 roku w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku i wyboru w jej skład przedstawicieli wyłonionych przez Radę Miejską w Słupsku (Druk nr 27/21),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/207/04 Rady Miejskiej w Słupsku z 31 marca 2004 r. w sprawie podziału środków na zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Druk nr 27/1),
    • w sprawie określenia warunków częściowego lub całkowitego zwalniania rodziców z opłat ponoszonych na utrzymanie dzieci przebywających w rodzinach zastępczych (Druk nr 27/16),
    • w sprawie zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku oraz zasad całkowitego lub częściowego zwalniania od opłat i trybu ich pobierania (Druk nr 27/17),
    • w sprawie ustalenia opłat za pobyt w Środowiskowym Domu Samopomocy w Słupsku (Druk nr 27/18),
    • w sprawie ustalenia zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Słupsku (Druk nr 27/19),

    • w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków na pomoc rzeczową, zasiłki okresowe i zasiłki celowe (Druk nr 27/20),
    • w sprawie ustalenia kryteriów i zasad odpłatności za korzystanie z mieszkań chronionych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (Druk nr 27/22),
    • w sprawie ustalenia opłat za pobyt w mieszkaniu chronionym przy ul. Tuwima 21a/7 prowadzonym przez Gminę Miejską Słupsk (Druk nr 27/23),
    • w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w żłobku (Druk nr 27/24),
    • w sprawie sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Słupsk (Druk nr 27/25),
    • w sprawie utworzenia Miejskiego Ośrodka Doradztwa Metodycznego w Słupsku (Druk nr 27/8),
    • w sprawie przekazania składników mienia powstałego w wyniku realizacji inwestycji pn. “Szpital Wojewódzki w Słupsku” (Druk nr 27/29),
    • w sprawie zmiany nazwy II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Słupsku, z siedzibą przy ul. A. Mickiewicza 32 (Druk nr 27/32),
    • w sprawie nadania imienia Środkowopomorskiemu Centrum Kształcenia Ustawicznego w Słupsku (Druk nr 27/4),
    • w sprawie odwołania ławnika (Druk nr 27/7),
    • w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Gminą Dębnica Kaszubska w zakresie zbiorowego transportu lokalnego (Druk nr 27/5),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/265/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 maja 2004 roku w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Gminą Kobylnica w zakresie zbiorowego transportu lokalnego (Druk nr 27/6),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk (Druk nr 27/14),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska dla terenu pomiędzy ulicami Westerplatte, Hubalczyków i Górną (Druk nr 27/2).
  5. Uchwalenie stanowiska w sprawie poparcia starań Gminy Kępice o zachowanie obecnej właściwości terytorialnej Sądu Rejonowego w Słupsku Druk nr 27/15
  6. Uchwalenie stanowiska w sprawie sytuacji w Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. (Druk nr 27/30).
  7. Rozpatrzenie wezwania do usunięcia naruszenia prawa poprzez uchylenie uchwały Nr XXV/274/04 z 26 maja 2004 roku w spr. przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska dla terenu pomiędzy ulicą Przemysłową, Grottgera i Szczecińską, złożonego przez osoby wymienione w załączniku do niniejszego zawiadomienia.
  8. Rozpatrzenie skargi Elżbiety Sangowicz na pracę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku oraz jego pracowników.
  9. Rozpatrzenie skargi Sławomira Czerwińskiego na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w przedmiocie nie udzielania rzeczowych i zgodnych z prawdą wyjaśnień.
  10. Rozpatrzenie skargi Barbary Maszewskiej i Anny Garwackiej na działalność Zarządu Spółki z o.o. “Wodociągi Słupsk” w przedmiocie zawierania umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
  11. Rozpatrzenie skargi Stowarzyszenia Użyteczności Publicznej “Aktywne Pomorze” na działalność Prezydenta Miasta w przedmiocie nie udzielania odpowiedzi na składane pisma.
  12. Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku o wynikach kontroli przeprowadzonych w zakresie oceny realizacji Strategii Mieszkaniowej oraz w zakresie inwestycji finansowanych z budżetu miasta pod kątem przestrzegania procedur.
  13. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z działalności za I półrocze 2004 roku.
  14. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  15. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek