XXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku
27 czerwca 2012, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 25 kwietnia 2012 r. (stan na dzień 12.06. 2012 r.).
- 1) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za rok 2011 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2011 (druk nr 24/1).
2)Podjęcie uchwały w sprawie nieudzielenia Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2011 rok (druk nr 24/10):
- wystąpienie Prezydenta Miasta,
- wystąpienie Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej RM,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały.
-
Podjęcie uchwał:
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Państwowy Teatr Lalki "Tęcza” (druk nr 24/2),
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Słupskiego Ośrodka Kultury (druk nr 24/3),
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku (druk nr 24/4),
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Miejskiej Biblioteki Publicznej (druk nr 24/5),
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Polskiej Filharmonii "Sinfonia Baltica" (druk nr 24/6),
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Młodzieżowego Centrum Kultury (druk nr 24/7),
w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2013 rok (druk nr 24/13),
w sprawie zmiany uchwały Nr XX/282/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 roku w sprawie przyznania w 2012 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 24/14),
w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 24/8),
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Orzeszkowej” w Słupsku (druk nr 24/9),
- w sprawie nadania Statutu Samodzielnemu Publicznemu Miejskiemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 24/11),
- w sprawie określenia zasad zbywania, wynajmowania, wydzierżawiania, użyczania aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku oraz zasad obowiązujących przy zakupie lub przyjęciu darowizny aparatury i sprzętu medycznego (druk nr 24/12).
6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie działalności Państwowego Teatru Lalki „Tęcza”.
7. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie działalności Straży Miejskiej w Słupsku w 2011 roku.
8. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za I półrocze 2012 r.9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Słupsku
/-/Zdzisław Sołowin
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
- Data wytworzenia:
- 13 czerwca 2012
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2012