XXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku - z uaktualnionym porządkiem obrad
27 czerwca 2012, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 25 kwietnia 2012 r. (stan na dzień 12.06. 2012 r.).
-
1) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za rok 2011 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2011 (druk nr 24/1).
2)Podjęcie uchwały w sprawie nieudzielenia Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2011 rok (druk nr 24/10):
- wystąpienie Prezydenta Miasta,
- wystąpienie Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej RM,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Państwowy Teatr Lalki "Tęcza” (druk nr 24/2),
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Słupskiego Ośrodka Kultury (druk nr 24/3),
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku (druk nr 24/4),
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Miejskiej Biblioteki Publicznej (druk nr 24/5),
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Polskiej Filharmonii "Sinfonia Baltica" (druk nr 24/6),
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za rok 2011 - Młodzieżowego Centrum Kultury (druk nr 24/7),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk nr 24/25),
-
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2012-2029 (druk nr 24/26),
-
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze roku budżetowego (druk nr 24/19),
-
w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej miasta Słupska, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzajów materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (druk nr 24/20),
-
w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2013 rok (druk nr 24/13),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XX/282/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 roku w sprawie przyznania w 2012 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 24/14),
-
w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania (druk nr 24/27),
-
w sprawie ustalenia opłat za usługi przewozowe środkami komunikacji miejskiej (druk nr 24/28),
-
w sprawie ustalenia opłat za usługi przewozowe środkami komunikacji miejskiej (druk nr 24/29),
-
w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 24/8),
-
w sprawie zmian w statucie Miejskiego Ośrodka Doradztwa Metodycznego w Słupsku (druk nr 24/18),
-
w sprawie rozpatrzenia wezwania Pani .......... i Pani ........... do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Nr XIX/253/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 lutego 2012 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (druk nr 24/24),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Orzeszkowej” w Słupsku (druk nr 24/9),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego „Andersa” i „Szczecińska – 11 Listopada” w Słupsku (druk nr 24/21),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Krzywoustego” w Słupsku (druk nr 24/22),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Wileńska II” w Słupsku (druk nr 24/23),
-
w sprawie nadania Statutu Samodzielnemu Publicznemu Miejskiemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 24/11),
-
w sprawie określenia zasad zbywania, wynajmowania, wydzierżawiania, użyczania aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku oraz zasad obowiązujących przy zakupie lub przyjęciu darowizny aparatury i sprzętu medycznego (druk nr 24/12),
-
w sprawie przystąpienia Miasta Słupska do realizacji projektu pt. "Bezdomność – wspólny problem" na wykonanie Pilotażowego wdrożenia standardów usług w zakresie bezdomności i przetestowanie Modelu Gminnego Standardu Wychodzenia z Bezdomności w ramach projektu 1.18 "Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej" realizowanego w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (druk nr 24/16),
-
w sprawie zawarcia aneksu do porozumienia międzygminnego zawartego pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Gminą Kobylnica i Gminą Słupsk w sprawie wspólnej realizacji Projektu pn. „Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska” (druk nr 24/15),
-
w sprawie przyjęcia „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Słupsk” (druk nr 24/30),
-
w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 24/17).
6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie działalności Państwowego Teatru Lalki „Tęcza”.
7. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie działalności Straży Miejskiej w Słupsku w 2011 roku.
8. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za I półrocze 2012 r.
9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
- Data wytworzenia:
- 20 czerwca 2012
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 22 czerwca 2012