XXVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 września 2012, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
Porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 30.05 i 27.06. 2012 r. (stan na dzień 14.08.2012 r.)
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niewykonania uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2011. (stan na dzień 20.08.2012 r.)
-
Podjęcie uchwał:
- w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art.9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze 2012 roku. (druk nr 26/19),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk nr 26/16),
- w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2012- 2029 (druk nr 26/20),
- w sprawie przystąpienia Miasta Słupska do projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego pt. „ Praktyka czyni mistrza!”Numer wniosku - WND-POKL.09.02.00-22-057/12 (druk nr 26/1),
- w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 26/3),
- w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 26/5),
- w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 roku w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 26/4),
- w sprawie podziału miasta Słupsk na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu (druk nr 24/17),
- w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupska. (druk nr 26/18),
- w sprawie nabycia do zasobu mienia komunalnego udziału w prawie własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Lelewela (druk nr 26/2),
- w sprawie nabycia do zasobu mienia komunalnego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Szczecińskiej (druk nr 26/7),
- w sprawie rozwiązania umowy użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Zaborowskiej (druk nr 26/8),
- w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Rejtana” w Słupsku (druk nr 26/6),
- w sprawie przyjęcia programu pod nazwą „Lokalny Program Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego na lata 2012-2015” (druk nr 26/13),
- w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej pod nazwą Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku przy ul. Słonecznej 15 D (druk nr 26/10),
- w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Ośrodka Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Słupsku (druk nr 26/11),
- w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/58/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 marca 2011 roku w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku i wyboru w jej skład przedstawicieli wyłonionych przez Radę Miejską w Słupsku (druk nr 26/12),
- w sprawie reorganizacji jednostki organizacyjnej Miasta Słupska działającej pod nazwą Placówka Socjalizacyjna „Mój Dom – Moja Przyszłość” w Słupsku (druk nr 26/14),
- w sprawie określenia zasad zbycia, oddania w dzierżawę, najem oraz użyczenie aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 26/15),
- w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego uchwałą Nr XXIV/359/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2012 roku, w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 26/9).
6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji (do dnia 30 marca 2012 r.) inwestycji pn.”Budowa Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku”.
7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
8.Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
- Data wytworzenia:
- 19 września 2012
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 19 września 2012