Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 listopada 2012, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 26 września 2012 r. (stan na dzień 31 października 2012 r.).

  4. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/121/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych (druk nr 29/16),

    2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk nr 29/17),

    3. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2012- 2029 (druk Nr 29/20),

    4. w sprawie zmiany uchwały nr XX/282/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 roku w sprawie przyznania w 2012 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk Nr 29/5),

    5. w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 29/14),

    6. w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 29/15),

    7. w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/53/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 marca 2011 roku w sprawie regulaminu udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska i gospodarkę wodną (druk Nr 29/4),

    8. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk Nr 29/6),

    9. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy (druk Nr 29/7),

    10. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (druk Nr 29/8),

    11. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (druk Nr 29/9),

    12. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (druk Nr 29/10),

    13. w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody – dwustronnej alei drzew z gatunku jarząb szwedzki, znajdującej się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 29 (druk Nr 29/3),

    14. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk Nr 29/2),

    15. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XVI/213/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Zespole Żłobków Miejskich w Słupsku, wysokości dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie oraz określenie warunków częściowego zwolnienia od ponoszonych opłat (druk Nr 29/11),

    16. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr LVI/853/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Słupska (druk Nr 29/12),

    17. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr L/757/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 3 marca 2010 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego oraz ustalenia warunków odpłatności za pomoc udzieloną w zakresie dożywiania dla osób i rodzin, których dochód przekracza kryterium dochodowe w ramach realizacji zadań własnych gminy w latach 2010 - 2013 (druk Nr 29/13),

    18. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Uchwały Nr XXXVI/525/09 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 marca 2009 roku w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk Nr 29/1),

    19. w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 roku w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk Nr 29/18),

    20. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk Nr 29/19A i druk Nr 29/19B).

  1. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie zakupu samochodu osobowo-towarowego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku, przygotowania organizacyjno-prawnego prywatyzacji PGK Spółka z o.o. i ustalenia „podatku śmieciowego” oraz wydatków na promocje PGK Spółka z o.o.

  2. Przyjęcie wniosku Komisji Rewizyjnej o zobowiązanie Prezydenta Miasta Słupska o odprowadzenie do budżetu miasta Słupska dywidendy w wysokości 1.544.000 zł. od Słupskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z o.o.

  3. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

  4. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący RM
Data wytworzenia:
21 listopada 2012
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
22 listopada 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek