XXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 listopada 2012, 10:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 26 września 2012 r. (stan na dzień 31 października 2012 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/121/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych (druk nr 29/16),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk nr 29/17),
-
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2012- 2029 (druk Nr 29/20),
-
w sprawie zmiany uchwały nr XX/282/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 roku w sprawie przyznania w 2012 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk Nr 29/5),
-
w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 29/14),
-
w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 29/15),
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/53/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 marca 2011 roku w sprawie regulaminu udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska i gospodarkę wodną (druk Nr 29/4),
-
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk Nr 29/6),
-
w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy (druk Nr 29/7),
-
w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (druk Nr 29/8),
-
w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (druk Nr 29/9),
-
w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (druk Nr 29/10),
-
w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody – dwustronnej alei drzew z gatunku jarząb szwedzki, znajdującej się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 29 (druk Nr 29/3),
-
w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk Nr 29/2),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XVI/213/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Zespole Żłobków Miejskich w Słupsku, wysokości dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie oraz określenie warunków częściowego zwolnienia od ponoszonych opłat (druk Nr 29/11),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr LVI/853/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Słupska (druk Nr 29/12),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr L/757/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 3 marca 2010 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego oraz ustalenia warunków odpłatności za pomoc udzieloną w zakresie dożywiania dla osób i rodzin, których dochód przekracza kryterium dochodowe w ramach realizacji zadań własnych gminy w latach 2010 - 2013 (druk Nr 29/13),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Uchwały Nr XXXVI/525/09 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 marca 2009 roku w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk Nr 29/1),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 roku w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk Nr 29/18),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk Nr 29/19A i druk Nr 29/19B).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie zakupu samochodu osobowo-towarowego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku, przygotowania organizacyjno-prawnego prywatyzacji PGK Spółka z o.o. i ustalenia „podatku śmieciowego” oraz wydatków na promocje PGK Spółka z o.o.
-
Przyjęcie wniosku Komisji Rewizyjnej o zobowiązanie Prezydenta Miasta Słupska o odprowadzenie do budżetu miasta Słupska dywidendy w wysokości 1.544.000 zł. od Słupskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z o.o.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący RM
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2012
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 22 listopada 2012