XXXIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
27 lutego 2013, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniach 19 i 28 grudnia 2012 r. (stan na dzień 6 lutego 2013 r.).
-
Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa pożarowego miasta i powiatu słupskiego za 2012 rok.
-
Sprawozdanie Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku z działalności w 2012 r.
-
Sprawozdanie Komendanta Straży Miejskiej w Słupsku z działalności za rok 2012.
-
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Słupsk.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 33/2),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 roku w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 33/3),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Rejtana” w Słupsku (druk nr 33/1),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Krzywoustego A” w Słupsku (druk nr 33/7),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fałata” w Słupsku (druk nr 33/11),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Poniatowskiego” w Słupsku na terenie ograniczonym ulicami: Kopernika, Poniatowskiego, Morcinka i Wolności (druk nr 33/4),
-
w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2013 (druk nr 33/12),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/419/12 Rady Miejskiej w dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia wysokości marż urzędowych od sprzedaży biletów uprawiających do korzystania z przejazdów osób środkami komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 33/5),
-
w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomnika przyrody – drzewa z gatunku klon jawor, znajdującego się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 67 (druk nr 33/6),
-
w sprawie wyrażenia woli prowadzenia Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku jako wspólnej instytucji kultury Miasta Słupska oraz Województwa Pomorskiego (druk nr 32/4),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 33/10),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 33/9)
oraz w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieprawidłowości w postępowaniu przy rozpatrywaniu wniosków osób prowadzących przedszkola niepubliczne o dokonanie wypłaty zaniżonych kwot dotacji oświatowej (druk nr 33/9A),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niewłaściwego przeprowadzenia obowiązkowych konsultacji społecznych projektu budżetu Miasta Słupska (druk nr 33/8).
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Słupsku
/-/ Zdzisław Sołowin
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
- Data wytworzenia:
- 20 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 20 lutego 2013