XXXVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
29 maja 2013, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 marca 2013 r. (stan na dzień 10 maja 2013 r.).
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2012 rok.
-
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2012 rok dla Miasta Słupska.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie wspólnej realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa układu drogowego obejmującego ciąg ulic Kolejowej i Kilińskiego w Kobylnicy” oraz w sprawie zawarcia umowy pomiędzy Gminą Kobylnica a Miastem Słupsk (druk nr 36/3),
-
w sprawie utworzenia wydzielonego rachunku dochodów Centrum Kształcenia Praktycznego (druk nr 36/15),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2013 rok (druk nr 36/22),
-
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2013-2029 (druk nr 36/23),
-
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze roku budżetowego (druk nr 36/14),
-
w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 36/4),
-
w sprawie: zawarcia umowy partnerskiej pomiędzy Miastem Słupsk, Gminą Słupsk i Gminą Kobylnica dotyczącej wspólnej realizacji zadania pn. „Wzrost atrakcyjności systemu transportu zbiorowego na obszarze Aglomeracji Słupskiej poprzez budowę węzła integracyjnego „Dworzec Kolejowy i Autobusowy” wraz z infrastrukturą towarzyszącą dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych - etap I” planowanego do złożenia do konkursu w ramach poddziałania 3.1. „Rozwój i integracja systemów transportu zbiorowego” Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013” (druk nr 36/5),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska na rzecz Rejonowego Zarządu Inwestycji Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słupsku przy ul. Banacha 15 (druk nr 36/16),
-
w sprawie zawarcia listu intencyjnego pomiędzy Miastem Słupsk a Koszalińską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. wyrażającego chęć nawiązania współpracy w zakresie wspierania przedsiębiorczości, sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ramach polityki zrównoważonego rozwoju na terenie Miasta Słupska (druk nr 36/17),
-
w sprawie przystąpienia Miasta Słupska do „Porozumienia między burmistrzami", dotyczącego opracowania i realizacji „Działań na rzecz zrównoważonej energii" (druk nr 36/19),
-
w sprawie zatwierdzenia taryfy cen za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Miasta Słupska (druk nr 36/6),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/209/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie przyjęcia „Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska w latach 2012 – 2016” (druk nr 36/10),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XVI/209/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie przyjęcia „Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska w latach 2012 – 2016” (druk nr 36/11),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XX/294/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska (druk nr 36/12),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XX/294/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska (druk nr 36/13),
-
w sprawie nabycia do zasobu nieruchomości Miasta Słupska prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Szczecińskiej (druk nr 36/8),
-
w sprawie nabycia do zasobu nieruchomości Miasta Słupska prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Stefana Banacha (druk nr 36/9),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Słowackiego i Mostnika (druk nr 36/20),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kołobrzeska-A” w Słupsku (druk nr 36/2),
-
w sprawie przyznania w 2013 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 36/18),
-
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2012r. do 31.12.2012 r.(druk nr 36/7),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr LVI/853/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Słupska (druk nr 36/1),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/479/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (druk nr 36/21),
-
w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych (druk nr 36/24).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie zasad tworzenia tzw. cennika preferencyjnego Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz korzystania z bazy według tego cennika.
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji wydatków na remonty i inwestycje z budżetu miasta Słupska w 2012 roku.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
- Data wytworzenia:
- 22 maja 2013
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 22 maja 2013