XLVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
29 stycznia 2014, 10:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 listopada 2013 r. (stan na dzień 14 stycznia 2014 r.)
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska za 2013 r.
-
Rozpatrzenie informacji Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska o stanie
środowiska w województwie pomorskim w roku 2012.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2014 rok (Druk nr 44/1-Autopoprawka Nr 3 ),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2014-2029 (Druk Nr 44/2 - Autopoprawka Nr 3),
-
w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Piłsudskiego - Banacha II” w Słupsku (Druk Nr 46/2),
-
w sprawie zmiany uchwały nr V/33/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2006 roku w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców realizujących nowe inwestycje na terenie Miasta Słupska w Słupskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (Druk Nr 46/5),
-
w sprawie zatwierdzenia projektu pt. „e-Urząd – dodaj do ulubionych!”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytetu V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie 5.2.1 „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej” w ramach konkursu nr 2/POKL/5.2.1/2013 i udzielenia pełnomocnictwa do jego realizacji (Druk NR 46/6 -Autopoprawka),
-
w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (Druk NR 46/13),
-
w sprawie przystąpienia Miasta Słupska do wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020, oraz podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnej pomocy w zakresie dożywiania w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych tym programem (Druk NR 46/10),
-
w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 (Druk NR 46/11),
-
w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Pomoc Miasta Słupska w zakresie dożywiania na lata 2014-2020” (Druk NR 46/9),
-
w sprawie wyrażenia woli współpracy Miasta Słupska z Gminą Słupsk w zakresie profilaktycznych szczepień przeciwko rakowi szyjki macicy w 2014 roku (Druk NR 46/14),
-
w sprawie w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska położonych w Słupsku przy ul. Józefa Poniatowskiego i Józefa Piłsudskiego (Druk NR 46/1),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy ks. Józefa Poniatowskiego (Druk NR 46/7),
-
w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Tramwajowej i Podchorążych (Druk NR 46/8),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/229/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 21 grudnia 2011 r. w sprawie zasad gospodarowania lokalami użytkowymi w mieście Słupsku (Druk Nr 46/3),
-
w sprawie nabycia do zasobu nieruchomości Miasta Słupska prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Bolesława Krzywoustego i Szczecińskiej (Druk Nr 46/4),
-
w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (Druk Nr 46/15),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr I/2/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2010 r. w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku (Druk Nr 46/16),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 r. w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (Druk Nr 46/17).
7. Przyjęcie Protokołu z przeprowadzonej kontroli wydatków bieżących Urzędu Miejskiego w tym nagród, premii itp. dla pracowników samorządowych oraz wydatków z tytułu umów cywilno-prawnych.
8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 22 stycznia 2014
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 22 stycznia 2014