Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

25 czerwca 2014, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Założenia nowego modelu nieodpłatnego poradnictwa prawnego i obywatelskiego –
    prezentacja eksperta z ramienia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

  3. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniach 11 i 30 kwietnia 2014 r. (stan na dzień 9 czerwca 2014 r.)

  5. Podjęcie uchwał:

  1. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2013 rok – Państwowego Teatru Lalki „Tęcza” (druk nr 55/3),

  2. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2013 rok – Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku (druk nr 55/4),

  3. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2013 rok – Słupskiego Ośrodka Kultury (druk nr 55/5),

  4. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2013 rok – Polskiej Filharmonii „Sinfonia Baltica” (druk nr 55/6),

  5. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2013 rok – Młodzieżowego Centrum Kultury (druk nr 55/7),

  6. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2013 rok – Miejskiej Biblioteki Publicznej (druk nr 55/8),

  7. w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.(druk nr 55/10),

  8. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za rok 2013 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2013 (druk nr 55/2),

  9. w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska za 2013 rok (druk nr 55/15),

  10. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 55/17),

  11. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 55/20),

  12. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 55/19),

  13. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 55/18),

  14. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 55/27),

  15. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 55/28),

  16. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2014-2029 (druk nr 55/22),

  17. w sprawie emisji obligacji komunalnych (druk nr 55/21),

  18. w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis dla przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie Miasta Słupska w Słupskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (druk nr 55/24),

  19. w sprawie zawarcia porozumienia między Miastem Słupsk a Gminą Dębnica Kaszubska w sprawie przejęcia przez Miasto zadania z zakresu edukacji publicznej (druk nr 55/1),

  20. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Przemysłowa” w Słupsku (druk nr 55/26),

  21. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Słoneczna” w Słupsku (druk nr 55/9),

  22. w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej pod nazwą Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z siedzibą w Słupsku przy ul. Jaracza 5 (druk nr 55/11),

  23. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Słupska (druk nr 55/12),

  24. w sprawie zniesienia formy ochrony prawnej drzewa uznanego za pomnik przyrody rosnącego w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 55/13),

  25. w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/367/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 września 2012 r. w sprawie podziału miasta Słupska na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu (druk nr 55/14),

  26. w sprawie w sprawie powołania przedstawicieli Klubów Radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Kolegium Medalu Honorowego Miasta Słupska (druk nr 55/16),

  27. w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale nr XXXVIII/574/09 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 maja 2009 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „OWOCOWA” w Słupsku (druk nr 55/25),

  28. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 55/23).

  1. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za I półrocze 2014 r.

  2. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

  3. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
18 czerwca 2014
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
18 czerwca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek