LIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
24 września 2014, 10:00w sali Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniach 28.05 i 25.06.2014 r. (stan na dzień 11.08.2014 r.)
-
Sprawozdanie z niewykonania uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2013 (stan na dzień 7 sierpnia 2014 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze 2014 roku (druk nr 59/14),
-
w sprawie zawarcia aneksu do porozumienia zawartego pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 59/2),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/711/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2014 roku w sprawie przyznania w 2014 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 59/22),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/15),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/16),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/17),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/18),
-
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2014-2029 (druk nr 59/19),
-
w sprawie szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej (druk nr 59/1),
-
w sprawie reorganizacji jednostki budżetowej Miasta Słupska działającej pod nazwą Izba Wytrzeźwień z siedzibą w Słupsku przy ul. Gdyńskiej 13 A oraz nadaniu statutu Słupskiemu Ośrodkowi Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku (druk nr 59/5),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu środków trwałych i nakładów stanowiących własność Miasta Słupsk na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słupsku (druk nr 59/13),
-
w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w Słupsku przy ul. Witolda Lutosławskiego 3 oraz ul. Łąkowej (druk nr 59/3),
-
w sprawie: wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku w rejonie ul. Grunwaldzkiej (druk nr 59/20),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Stefana Batorego (druk nr 59/7),
-
w sprawie nabycia do zasobu nieruchomości Miasta Słupska prawa własności nieruchomości zlokalizowanych w Słupsku w pobliżu ul. Gdańskiej i ul. Bohaterów Westerplatte (druk nr 59/8),
-
w sprawie przystąpienia do zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kniaziewicza” w Słupsku (druk nr 59/4),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zaborowskiej I” w Słupsku (druk nr 59/10),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zaborowskiej II” w Słupsku (druk nr 59/11),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum Południe-C” w Słupsku (druk nr 59/12),
-
w sprawie aktualności planów miejscowych oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska (druk nr 59/21),
-
w sprawie zaliczenia ulic do kategorii dróg gminnych (druk nr 59/6),
-
w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 59/9),
-
w sprawie utworzenia na terenie Miasta Słupska odrębnych obwodów głosowania w wyborach do Rady Miejskiej w Słupsku oraz Prezydenta Miasta Słupska zarządzonych na 16 listopada 2014 r. (druk nr 59/23).
6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie analizy kosztów utrzymania Stadionu 650-lecia wraz z halą sportową: lekkoatletyka, judo, tenis w 2013 roku.
7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 17 września 2014
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 17 września 2014