Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

29 października 2014, 10:00
w sali Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Porządek obrad


  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 04.08.2014 r. (stan na dzień 14.10.2014 r.)

  4. Informacje o wynikach analizy oświadczeń majątkowych za 2013 rok:

1) informacja Wojewody Pomorskiego dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych według stanu na dzień 31 grudnia 2013 r przez Prezydenta Miasta Słupska oraz Przewodniczącego Rady Miejskiej,

2) informacja Prezydenta Miasta Słupska dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych w 2014 roku,

3) informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku dotycząca analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej w Słupsku za 2013 rok.

  1. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 61/15),

    2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 61/16),

    3. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 61/17),

    4. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2014-2029 (druk nr 61/20),

    5. w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis dla przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie Miasta Słupska w Słupskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (druk nr 61/19),

    6. w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/668/14 z dnia 26 lutego 2014 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2014 (druk nr 61/2),

    7. w sprawie podjęcia współpracy z Gminą Kobylnica, Gminą Słupsk, Gminą Ustka oraz Miastem Ustka, celem opracowania programu pod nazwą „Zarządzanie wodami opadowymi i roztopowymi na terenie zlewni rzeki Słupi” dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska (druk nr 61/18),

    8. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Północ" w Słupsku (druk nr 61/3),

    9. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Hubalczyków” i "Górna" w Słupsku (druk nr 61/4),

    10. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie rzeki Słupi i ulicy Portowej w Słupsku (druk nr 61/5),

    11. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Obwodnica południowa dla miasta Słupska " (druk nr 61/6),

    12. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum Południe-C” w Słupsku (druk nr 61/7),

    13. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Słupska na lata 2012-2015 (druk nr 61/11),

    14. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXII/434/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 stycznia 2013 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 61/13),

    15. w sprawie zniesienia formy ochrony z drzewa uznanego za pomnik przyrody rosnącego w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 61/21),

    16. w sprawie przyjęcia programu "Kierunki Rozwoju Sportu w Słupsku" (druk nr 61/1),

    17. w sprawie zamiaru utworzenia Liceum Plastycznego wchodzącego w skład Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku przy ul. Karola Szymanowskiego 5 (druk nr 61/8),

    18. w sprawie ustalenia sieci publicznych szkół podstawowych w Słupsku prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 61/9),

    19. w sprawie ustalenia sieci publicznych gimnazjów w Słupsku prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 61/10),

    20. w sprawie określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów będących stałymi mieszkańcami Miasta Słupska w ramach Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży Miasta Słupska pod nazwą: Stypendium Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 61/14),

    21. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr II/6/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Słupska (druk nr 61/12).

6. Zapoznanie się ze sprawozdaniami Komisji Rady Miejskiej w Słupsku z działalności w 2014 roku, w tym przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za okres od 1 lipca do 17 października 2014 r.

7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
22 października 2014
Informację opublikował:
Krystyna Kniaź
Data publikacji:
22 października 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek