XII sesja Rady Miejskiej
27 maja 2015, 14:00sala 211 Urząd Miejski w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja z realizacji w 2014 roku Uchwały Nr XII/161/99 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 1999 r. w sprawie przyjęcia „Strategii mieszkaniowej miasta Słupska na lata 2000-2014”.
-
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2014 rok przyjętego Uchwałą Nr XLIV/622/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 grudnia 2013 r.
-
Ocena zasobów społecznych za 2014 rok wraz z rekomendacjami.
-
Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 16 i 25 marca 2015 r. (stan na dzień 14 maja 2015 r.)
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmiany uchwały Nr VI/36/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 4 lutego 2015 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 12/6),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/9),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/10),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/11),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/12),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/13),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/14),
-
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2015 - 2030 (druk nr 12/15),
-
w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk nr 12/3),
-
w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie nieruchomości zamieszkałych w zamian za uiszczone opłaty (druk nr 12/4),
-
w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Miasta Słupska Słupska (druk nr 12/8),
-
w sprawie powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu (druk nr 12/5),
-
w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 12/1),
-
w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, terminów i sposobu zgłaszania kandydatur na członków Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 12/7),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXVI/367/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 września 2012 r. w sprawie podziału miasta Słupska na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu (druk nr 12/2),
-
w sprawie zgłoszenia kandydata na pozaetatowego członka Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku (druk nr 12/16).
8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 20 maja 2015
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 20 maja 2015