XIII sesja Rady Miejskiej
24 czerwca 2015, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
Porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 kwietnia 2015 r. (stan na 12 czerwca 2015 r.)
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2014 rok – Miejskiej Biblioteki Publicznej (druk nr 13/7),
-
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2014 rok – Państwowego Teatru Lalki „Tęcza" (druk nr 13/8),
-
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2014 rok – Słupskiego Ośrodka Kultury (druk nr 13/9),
-
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2014 rok – Młodzieżowego Centrum Kultury (druk nr 13/10),
-
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2014 rok – Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku (druk nr 13/11),
-
w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2014 rok – Polskiej Filharmonii „Sinfonia Baltica” w Słupsku (druk nr 13/12),
-
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za rok 2014 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2014 (druk nr 13/6),
-
w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska za rok 2014 (druk nr 13/4),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok (druk nr 13/25),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok (druk nr 13/27),
-
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2015-2030 (13/30),
-
w sprawie: zmiany uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych (druk nr 13/16),
-
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta
Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa
w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz
informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze roku budżetowego (druk nr 13/26), -
w sprawie przeprowadzenia referendum gminnego dotyczącego lokalizacji elementów amerykańskiego systemu przeciwrakietowego w miejscowości Redzikowo (położonej na terenie gminy Słupsk), graniczącej bezpośrednio z Miastem Słupsk (druk nr 13/1),
-
w sprawie rozwiązania Rejonowego Zarządu Inwestycji Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Słupsku (druk nr 13/31),
-
w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu (druk nr 13/15),
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/46/15 z dnia 25 lutego 2015 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2015 (druk nr 13/20),
-
w sprawie zmiany uchwały nr XXXVIII/586/09 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 maja 2009 r. w sprawie: ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5 % alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, jak i w miejscu sprzedaży oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Słupska (druk nr 13/33),
-
w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Słupska (druk nr 13/13),
-
w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk (druk nr 13/24),
-
w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 1 w Słupsku przy ul. Jana Kilińskiego 33 (druk nr 13/22),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXIV/347/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2012 r w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 13/21),
-
w sprawie zmiany załącznika nr 3 do uchwały Nr XXXIV/481/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie określenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, szczegółowych zasad udzielania i rozmiaru obniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze, przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli szkół niewymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela, nauczycieli prowadzących kształcenie w formie zaocznej, nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin, pedagogów, psychologów, logopedów, doradców zawodowych prowadzących zajęcia związane z wyborem kierunku kształcenia i zawodu w celu wspomagania uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych oraz zasad zaliczania do wymiaru godzin poszczególnych zajęć w formie zaocznej, w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk (druk nr 13/28)
-
w sprawie przystąpienia do zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Podgrodzie II” w Słupsku (druk nr 13/2),
-
w sprawie aneksu do porozumienia międzygminnego zawartego pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Gminą Kobylnica i Gminą Słupsk dotyczącego wspólnej realizacji Projektu pn. „Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska” (druk nr 13/19),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Gminą Słupsk w sprawie przekazania Gminie Słupsk zarządu odcinkiem drogi na ulicy Gdańskiej w Słupsku w zakresie obrębu nr 15 dz. nr 33/1 i 48/1 pod budowę ścieżki rowerowej na odcinku Redzikowo – Słupsk (druk nr 13/32),
-
w sprawie wyrażenia woli zawarcia Umowy pomiędzy Miastem Słupsk a Gminą Słupsk, Miastem Ustka, Gminą Ustka, Gminą Kobylnica oraz Powiatem Słupskim dotyczącej wspólnej realizacji zadania pod nazwą: „Opracowanie koncepcji rozbudowy drogi krajowej nr 21 z uwzględnieniem budowy ciągu pieszo – rowerowego wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej” oraz udzielenia dotacji na dofinansowanie realizacji zadania objętego Umową (druk nr 13/29),
-
w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników do sądów powszechnych w Słupsku na kadencję 2016-2019 (druk nr 13/23),
-
w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 13/14),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 13/3),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 13/5),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 13/17),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 13/18),
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 18 czerwca 2015
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 18 czerwca 2015