XX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
30 grudnia 2015, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
2. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 października 2015 r. (stan na 10 listopada 2015 r.).
3. Raport z realizacji Programu ochrony środowiska Miasta Słupska za lata 2013-2014.
4. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie przyjęcia Programu ochrony środowiska Miasta Słupska na lata 2016-2020 z perspektywą na lata 2021-2024 (druk nr 20/5),
2) w sprawie zmiany uchwały Nr LIII/695/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 kwietnia 2014 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych (druk nr 20/16),
3) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok (druk nr 20/17),
4) w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2015-2030 (druk nr 20/18),
5) w sprawie zmiany uchwały Nr VII/75/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych (druk nr 20/21),
6) w sprawie zmiany uchwały Nr XI/121/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2011 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych (druk nr 20/22),
7) w sprawie wyrażenia zgody na usługę spłaty i restrukturyzacji zobowiązań Miasta (druk nr 20/23),
8) w sprawie zmiany uchwały Nr X/78/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 kwietnia 2015 roku w sprawie przyznania w 2015 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Słupska (druk nr 20/9),
9) w sprawie udzielenia dotacji na zadanie finansowane częściowo ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (druk nr 20/19),
10) w sprawie zawarcia umowy partnerskiej pomiędzy Gminą Słupsk a Miastem Słupsk dotyczącej realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Bohaterów Westerplatte w Słupsku wraz z budową oświetlenia” (druk nr 20/14),
11) w sprawie przyjęcia Pakietu zmian w strukturze oświaty i analizy strategicznej zmian w oświacie na lata 2015-2022 (druk nr 20/11),
12) w sprawie przyjęcia "Zasad restrukturyzacji zadłużenia użytkowników lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska w latach 2015-2018." (druk nr 20/6),
13) w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2016 rok (druk Nr 19/3),
14) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2016-2030 (druk nr 19/4)
15) w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Słupska do zaciągnięcia kredytu odnawialnego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego (druk nr 20/8),
16) w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2016 rok (druk nr 20/7)
17) w sprawie przygotowania projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonywane (druk nr 20/3),
18) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kniaziewicza C” w Słupsku (druk nr 20/1),
19) w sprawie wniesienia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku (druk nr 20/13),
20) w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Nr XVI/176/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 października 2015 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/634/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 stycznia 2014 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (druk nr 20/12)
21) w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/429/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie utworzenia stałych obwodów głosowania, ustalania ich numerów i granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych (druk nr 20/15),
22) w sprawie zmiany statutu jednostki budżetowej pod nazwą Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku (druk nr 20/10),
23) w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 20/4),
24) w sprawie powołania Komisji ds. zniszczenia dokumentów kandydatów zgłoszonych na ławników (druk nr 20/20).
5. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli systemu windykacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku za okres roku 2014 i trzy kwartały roku 2015.
6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w zakresie funkcjonowania Zawodowych Rodzin Zastępczych.
7. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji doraźnej ds. związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.”Nowy przebieg drogi krajowej Nr 21 w Słupsku”.
8. Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej w Słupsku z działalności w 2015 roku oraz przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za II półrocze 2015 r.
9. Plany pracy Komisji Rady Miejskiej na 2016 rok oraz zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku na 2016 rok.
10. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Beata Chrzanowska - Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 23 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 23 grudnia 2015