XXXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
30 listopada 2016, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacje urzędów skarbowych o wynikach analizy oświadczeń majątkowych za rok 2015.
3. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Słupska w roku szkolnym 2015/2016.
4. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o miejskich jednostkach organizacyjnych wyznaczonych do przyjęcia skazanych w celu wykonywania w 2017 roku pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny, której egzekucja okazała się bezskuteczna wraz z opinią prezesa sądu rejonowego dotyczącą potrzeb sądu w tym zakresie.
5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 31 sierpnia 2016 r. (stan na 14 listopada 2016 r.).
6. Podjęcie uchwał:
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 32/26),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 32/27),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 32/28),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 32/29),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 32/30),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 32/31),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2016-2034 (druk nr 32/32),
-
w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 32/13),
-
w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 32/14,)
-
w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i leśny (druk nr 32/15),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/429/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie utworzenia stałych obwodów głosowania, ustalenia ich numerów i granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych (druk nr 32/5),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku oraz nadania nazwy i statutu Zarządowi Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 32/19),
-
w sprawie udzielenia Dyrektorowi Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej (druk nr 32/18),
-
w sprawie ustalenia opłat za usługi przewozowe środkami komunikacji miejskiej (druk nr 32/22),
-
w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 32/23),
-
w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie Porozumienia Międzygminnego zawartego 1 sierpnia 2006 roku między Gminą Miejską Słupsk a Gminą Dębnica Kaszubska w sprawie powierzenia komunikacji miejskiej (druk nr 32/24),
-
sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, sposobu ustalania cen i opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do stanowienia o ich wysokości (druk nr 32/3),
-
w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupsk (druk nr 32/16),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przyznanie nieruchomości zamiennej w ramach odszkodowania za nieruchomość przejętą pod drogę publiczną gminną (druk nr 32/20),
-
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Francesco Nullo (druk nr 32/21),
-
w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Nr IX/57/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Owocowa A" w Słupsku (druk nr 32/10),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Strefa Zachód" w Słupsku (druk nr 32/11),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Plac Zwycięstwa" w Słupsku (druk nr 32/12),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Śródmieście" w Słupsku (druk nr 32/2),
-
w sprawie uchylenia uchwały Nr XLVI/631/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 stycznia 2014 roku w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Piłsudskiego - Banacha II" w Słupsku (druk nr 32/7),
-
w sprawie uchylenia Uchwały Nr XLII/606/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2013 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na działkach nr 77/2 i 77/88 obr 17 w Słupsku (druk nr 32/6),
-
w sprawie uchylenia Uchwały Nr LXI/787/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2014 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego "Westerplatte-Hubalczyków" i "Górna" w Słupsku (druk nr 32/1),
-
w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2017 rok (druk nr 32/17),
-
w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania (druk nr 32/8),
-
w sprawie uchylenia uchwały Nr LVI/731/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie reaktywowania portu lotniczego w Redzikowie na Port Lotniczy Słupsk - Redzikowo - lotniska posiłkowego w sieci portów regionalnych (druk nr 32/25),
-
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały nr XV/158/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom, drogom wewnętrznym i innym obiektom miejskim w Słupsku (druk nr 32/4),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr II/6/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Słupska (druk nr 32/9).
7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 23 listopada 2016
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 23 listopada 2016