XXXV sesja Rady Miejskiej w Słupsku
25 stycznia 2017, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 26 października 2016 r. (stan na 13 stycznia 2017 r.).
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska za 2016 rok.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 35/9),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 35/10),
-
w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Miasta Słupska na lata 2016-2022 (druk nr 35/5),
-
w sprawie ustanowienia roku 2017 rokiem Ludwika Zamenhofa w Mieście Słupsku (druk nr 35/8),
-
w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2017 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku (druk nr 35/1),
-
w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2017 rok (druk nr 35/3),
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/347/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 35/2),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/380/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 35/6),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/377/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 35/7),
-
w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 35/4).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Spółce z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Słupsku w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i 2015 roku.
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Spółce z o.o. „Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego” w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i 2015 r.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska nt. reformy oświaty w szkołach prowadzonych przez Miasto Słupsk – prezentacja.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 18 stycznia 2017
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 18 stycznia 2017