XXXVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
22 lutego 2017, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Ślubowanie radnego Daniela Jurszy.
-
Sprawozdanie z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku w 2016 roku.
-
Sprawozdanie Komendanta z działalności Straży Miejskiej w Słupsku za rok 2016.
-
Raport Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Rocznego Planu Konsultacji Społecznych za 2016 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Słupsk.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 30 listopada 2016 r. (wg stanu na 10 lutego 2017 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie uchwalenia „Programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego miasta Słupska na lata 2017-2021” (druk nr 36/2),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 36/6),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 36/7),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 36/8),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 36/14),
-
w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego (druk nr 36/10),
-
w sprawie projektu dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych prowadzonych przez Miasto Słupsk do nowego ustroju szkolnego wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe oraz ustalenia sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych (druk nr 36/11),
-
w sprawie wniesienia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku (druk nr 36/3),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jaracza” w Słupsku (druk nr 36/4),
-
w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2017 roku (druk nr 36/9),
-
w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Nr XXXII/383/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupsk, zmienionej uchwałą Nr XXXII/397/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/383/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupsk (druk 36/12),
-
w sprawie wystąpienia Miasta Słupska ze Stowarzyszenia Gmin Rzeczypospolitej Polskiej „Euroregion Bałtyk” (druk nr 36/15),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 36/13A, druk nr 36/13B),
-
w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 36/5),
-
w sprawie wyboru przewodniczącego Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 36/1).
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 15 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 15 lutego 2017