XXXVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 kwietnia 2017, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 25 stycznia 2017 r. (stan na dzień 7 kwietnia 2017 r.).
-
Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności w 2016 roku.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska za rok 2016 z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Słupsku na lata 2010-2018.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Programu Lokalnej Aktywności Twórczej Osób Niepełnosprawnych – PLATON na lata 2012-2016.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2016-2020.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wykonania zadań Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2016 rok.
-
Podjęcie apelu o przestrzeganie i szanowanie konstytucyjnych zasad ustroju Polski.
-
Informacja bieżąca Prezydenta Miasta Słupska nt. stanu realizacji budowy Parku Wodnego.
-
Podjęcie apelu w sprawie rozwiązań komunikacyjnych w Słupsku.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 38/6),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 38/7),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 38/8),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 38/9),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 38/11),
-
w sprawie zmian nazw ulic w Słupsku (druk nr 38/1),
-
w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku w 2017 r. (druk nr 38/2),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XX/294/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska (druk nr 38/3),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/442/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego (druk nr 38/4),
-
w sprawie zmiany uchwały nr XXXVII/443/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych prowadzonych przez Miasto Słupsk do nowego ustroju szkolnego wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe oraz ustalenia sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych (druk nr 38/5),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr IV/9/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 38/10).
12. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie udzielania odpowiedzi przez Prezydenta Miasta na interpelacje i wnioski radnych (terminowość, rzeczowość odpowiedzi) za okres od 1 października 2016 r. do 15 marca 2017 r.
13. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji „programu 500+”.
14. Upoważnienie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku do przeprowadzenia kontroli wydatków dokonywanych służbowymi kartami płatniczymi w latach 2015 i 2016.
15. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
16. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 19 kwietnia 2017
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 19 kwietnia 2017